lördag 5 februari 2011

Foto!

För någon vecka sen var jag med en vän upp i skogen och tog lite kort!
Verkligen superkul att försöka fånga det jag tror mig se...! :)
Än ser inte min kamera och jag riktigt samma saker men det kommer kanske!? :)
Idag tänkte jag sätta mig och försöka ändra om alla bilderna från rawformat till jpg.
Vet ngn om man kan ändra flera samtidigt?? Carro ska nämnligen få alla bilderna på skiva!
.
Nu blir det på med stormhatten och iväg till stallet! :)
.
Ha en fin lördag!
Kram kram

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Visst är det kul att fota?!?
När vi gifte oss så tog min kusin en massa foton i raw, men tyvärr kommer jag inte ihåg om jag ändrade alla en och en eller samtidigt. Blir ju ett himla jobb om man ska göra det en och en.
Kram

Anna sa...

sv: ja man har ju sånna perioder ibland :) tack det hoppas jag med! :D

Anonym sa...

http://www.irfanview.com/