fredag 11 februari 2011

Rosa inslag

Rosa är så fint såhär på vårkanten.
Och vårkänslorna har varit på topp dom senaste dagarna med plusgrader och sol...
..men vad hände idag då?
Kallt, blåsigt och snö igen! Hhmm...
Har bytat ut julkuddarna mot lite vårigare med Magnolior på! :)

När jag fyllde år fick jag ett presentkort på Mairo.
Där hittadet jag dessa betongljusstakar som jag blev blixtförälskad i!
Visst är dom fina!?

Hortensior i passande färg hittadet jag superbilligt på Netto!
35 kr styck kallar jag fynd!

Idag är det ju fredag och då är det myskväll med chips och dippa som gäller här hemma...men först lite mat!
Ha en fin kväll!

7 kommentarer:

Fröken C sa...

Jätteläckra ljusstakar!

Här är det choklad i massor som gäller:)

Ha det gott!
Kram C

Emma sa...

Du har det så himla fint!! Själv så ska ja njuta av ett glas rött o lite mörk choklad:)
Ha en mysig fredag kväll.
Kram E

Grodmamman sa...

Jätte fina ljusstakar! Fint när man kan ha så stora ljus i ljusstakar.
Här har vi ätit tacos och nu är det mys med godis i tv-soffan.
Kram

Noga Utvalt sa...

Hallå där!!
Vad fint och inbjudande du har det! Håller med om att rosa är himla behagligt att inreda med! Speciellt den pastelliga rosa!

Hoppas att du har haft en fin fredagskväll med mycket chips o dipp! Jag har frossat i Geischa choklad som är min "drog"

Kram Nadja

Noga Utvalt sa...

PS! Ljusstakarna är verkligen sååå fina!!!!

Malin - I min trädgård sa...

Jättesnygga ljusstakar!

Ja titta efter vad du har! Det är inte bara grönsaker eller kryddor jag skulle kunna tänka mig, det är ju kul med blommor också!

Kram M

betong ute och inne sa...

Hej, och tack för fina och värmande ord, kul att du hitta något du gilla...
Har precis tittat lite här med och tycker du har det jättefint...
Ha en skön lördag så ses vi säkert igen...kram Malin