onsdag 10 mars 2010

Taveltillverkning och sen fotokurs! :)

Jag tycker verkligen att det är så kul att göra lite navy/new england inspirerade tavlor i trä! :)
Det är urkul! :)



Dessa är 27 x 19 x 4cm.

Jag fattar mig kort idag då min dag som började sisådär med att jag blev ledsen, sen irriterad på hästen, ont i huvudet, fruktansvärt ont i magen och ja... denna dagen vill jag inte förpesta er tillvaro med! ;)

Imorgon kör jag till Malmö för att gå fotokurs med en go vännina. Sen tänkte vi disskutera våra nya kunskaper över lite vin. På fredag har jag bokat in en massage innan jag ska köra hemåt igen! :) Hoppas det blir givande, kul och mysigt!
Så nu är det till att lägga kameran på laddning och tömma minneskortet!

Kram på er!

11 kommentarer:

Anna J sa...

Jag har oxå tömt minneskortet o laddat batteriet :) ses imorgon..
Fasen vad kul det ska bli..

Grodmamman sa...

Hoppas att morgondagen blir bättre!
Det ska bli jätte kul att renovera köket, men det känns som om man vill ha ett facit så att allt blir rätt!:)
Kram

Noga Utvalt sa...

Hej!

Vilka underbara dagar du har att se fram emot! Fotokurs ligger högt på min önskelista tillsammans med lattemaskin....*skratt*
man behöver få lite miljöombyte samt att få göra nåt man tycker är riktigt kul!
Få komma bort från allt trisst!!! Eller hur!?
Njut av massagen och ladda kameran!

Ps. Fina tavlor du gör!!! Vi planerar att renovera källare samt ha gäststuga på tomten. Då återkomemr jag med beställning! I nuläget har vi ingen plats hemma för mer på väggarna.....

Många kramar Nadja

Cecilia sa...

Men vad har hänt?? Det låter inte alls bra! Men idag blir visst en bättre dag och även morgondagen ser jag :-)
Tavlorna är väldigt snygga!!! Har du fått fler beställningar?

Jag mailade nytt lösen till dig på FB. Ha 2 jättebra dagar!

Kram

C De-sign sa...

Vilka snygga tavlor! Roligt att måla dem kan jag förstå! Hoppas nu att du får det trevligt på din lilla utflykt! Fotokurs låter spännande! Ha en härlig helg och hoppas att solen skiner på oss! Kram fr C

Mycket annat & lite betong sa...

Hoppas fortsättningen på din dag blev bättre och att gå på fotokurs måste ju vara jättekul.

Ha en trevlig helg
Agneta

Jessica sa...

Hej, hoppas du haft en mysig resa till Malmö! Lät toppen!

Tavlorna är så fina! Skulle vilja ha, men måste komma
underfund med var de ska hänga...

Må gott
kram Jessica

Anonym sa...

Hej
Måste be om ursäkt för att jag inte hört av mig angående tavlorna som jag beställt av dig. Jag kan inte betala via nätet utan går till banken eller min man går dit.
Nu har vi legat nerbäddade i över 1 vecka med feber och förkylning. Dessutom slutade mailen fungera. Nu är vi bättre men datorn fungerar inte. Nu är jag hos en väninna och skriver till dig.
Pengar sätts in på måndag. Har förstått hur beroende jag blivit av bloggläsning och allt annat på nätet. Ha det gott. Kram Lena

Designe sa...

Gu så snygga tavlor! Va duktig du är! Kram :)

Anonym sa...

Pengar för tavlorna sattes in på ditt konto den 15 mars om du inte sett det. Ska bli spännande att se dom
Ha det bra
Lena

Dicksonska våningen sa...

Har man hamnat på botten kan det bara bli bättre!
Jättefina tavlor! Gillar de i den bruna färgen.
Vad kostar en sådan tavla?

Kram Annika