måndag 22 mars 2010

Vilken bloggpaus det blev!

Min lilla paus som skulle vara över mina dagar i Malmö blev visst lite längre! :/
Men jag behövde verligen det tyckte jag! :)
Jag hade supertrevligt och mysigt under mina dagar i Malmö! Goda vänner, gott vin, goda ostar och massage är verkligen underskattat! Det var verkligen super!

Sen dess har jag minsann hunnit med att jobba (givetvis), taveltillverkning, en andra kursdag i Malmö, varit och hälsat på mamma, träffat en kompis som jag inte träffat på flera år och varit på 30-års-gille!
Jag gjorde en tavla till min vän Anna som fyllde år. Tyvärr glömde jag ta kort men ska visa er så fort jag får en bild! :) Verkligen kul att ge bort något man själv har gjort som blir uppskattat! :)

När jag var hos mamma tog jag lite biler på hennes katter.



Här är underbart söta Cesar!

Nu ska jag göra mig en kopp te och njuta av mitt nyinköpta doftljus som jag köpte hos mamma! Luktar verkligen gott!

Idag är jag helt slut men imorgon ska jag ta mig en liten titt och se vad ni har hittat på den sista tiden! :)

Kram på er!

7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Ibland behöver man en paus från bloggen, även om jag har väldigt svårt för pauser!:)
Alltid kul att ge bort saker som man har gjort själv.
Kram

Cecilia sa...

Åhhh, jag älskar verkligen doftljus. Men de ska inte lukta för skarp, bara en svag nyans av en härlig mild doft. Kram kram Cis

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men vilken goding Cesar är, så vansinnigt söt!!! Åh, ett sånt doftljus har jag med, underbara och bra kavlité, jag har ett likadant fast en annan doft, jag visar det på min blogg nummer 2....

Trevlig soliga helg! Mari.

Annika sa...

Har varit på paus ja mä ett litet tag men nu har jag fullt sjå att komma ikapp alla underbara inlägg...:) du verkar ha haft häcken full minsann..:) söta missen då som vill bli fotad.... idag står det loppis på schemat här o fast regnet öööser ner är jag på ganska bra humör ändå..:) Kram o trevlig helg... Annika

färgtrappan sa...

Hej! Vackra bilder på missen, skuggorna blir så läckert på bild :)

Ha en fin helg!

C De-sign sa...

Härligt att du har fullt upp.... fina kattbilder! Våren har ju kommit lite längre hos dig, men jag önskar dig i alla fall en vecka full av fina vårtecken! Varm Kram fr C

Amanda sa...

Hejsan! Otroligt mysig blogg! Jag har varit på jakt efter ett sånt där ljus men har inte hittat de, vart har du köpt det? Tacksam för svar :) Kram å skön söndag!