fredag 27 november 2009

Fina zinkhus! :)


Nu börjar jag oxå komma ifatt lite med här med advent!

Har fått fram adventsljusstaken och plockat lite mossa! :)


Lite tygband här och var har det oxå blivit...men tomtar, det får vänta några veckor till tror jag!


Idag har jag och Mathilda varit ute och kört hela dan. Hade från början tänkt ta en sväng till Ronneby för att besöka In my house och få träffa mysiga Josse lite. Men när allt tar sååå mycket längre tid än man hade tänkt så får man skjuta på lite saker.

Istället körde vi förbi den söta lilla butiken Chic Idé i Sölvesborg där jag tidigare köpte mitt zinkhus!
l
Dom har fått in nya, fina, vita zinkhus igen. Dom är inte exakt likadana men otroligt fina!!

Bilderna är tagna med mobilen så ha överseende med kvaliten! :)
f
Dessa är lite större än än det jag köpte! Det STORA kostar 325kr och det lilla kostar 145kr. Om det är någon som är intresserad så kan dom skickas mot fraktkostnad!

d





Ikväll ska jag iväg på lite tjejmys!
Det ska käkas lite mat och drickas vin. Ska bli såå mysigt! :)
s
Nu ska jag ta och slänga mig på soffan, dricka en kopp te och lyssna på min bakmaskin som bakar mig ett nyttigt bröd när jag "slappar" :)
Kram kram

8 kommentarer:

In my house sa...

Hhhhhhhheeeeeeeeejjjjjjj.... Jaaaa, Nea jag trivs like the fisk =) JAG SAKNAR DIG,,,, du måste komma å hälsa på!!!! =)=) Idag har vi lång öppet, med glögg å sånt!!!! Hoppas på mycket folk =)=)


Nu kallar duschen,,, kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam j

C De-sign sa...

Vilka fina zinkhus! Ja, nu är det faktiskt advent.... tänk det var sommar nyss... Önskar dig en fin och stämningsfull första advent! Kram fr C

HUSnrNIO sa...

Jättefina zinkhus och adventsljusstake. Ha en trevlig första adventskväll.

Jennyshemochharmoni sa...

Hej Nea!

Vilka mysiga zinkhus, de var verkligen superfina! Lösningen på garderoben som du frågade om har vi löst genom att köpa rundstav som "hängpinne" och för att fästa dem på väggen har maken sågat ut små fyrkantiga klossar som han karvat ur ett U mitt i. Där i kan man stoppa ner pinnen utan att den hoppar ur. Själva den u-plattan har han fäst på väggen. Hänger du med? Hör av dig annars så får jag fota så att får se hur det ser ut :) Ha det gott! KRAAAM!

Vitt och nött sa...

zinkhusen är verkligen fina!

här hemma pyntas det för fullt, la upp lite nya bilder idag :)

Hoppas tjejmyset blev mysigt!

Ha en bra dag!
KRAM

C De-sign sa...

Hej
Jag la inte mossa i adventsljusstaken i år utan polkagris karameller...skulle jag INTE ha gjort... de miskar så fort..hihihi Ha det så bra och njut av alla småstunder! Kram fr C

Jessica sa...

Hej, veckorna bara rusar iväg. Hoppas du hade trevligt på tjejkvällen!

Åh zinkhusen är så fina! Funderar på om jag ska beställa ett par...

Må gott,
kram
Jessica

Noga Utvalt sa...

Hej!!
Jag har letat med ljus oh lykta efter dessa vita hus!!! Men fått svaret att dem är slut hos leverantörerna!
Jag skulle vilja beställa ett stort vitt hus! Kontaktar jag butiken? Eller går det via dig?

Kram Nadja