tisdag 8 december 2009

Jaha ja...!

Det blev en liten bloggpaus!
Men under tiden har jag hunnit med hur mycket som helst! :)
j
Ullared!
En förkylning till!
Jobba!
Pyssla!
Storshopping inför kalas!
Två kalas för en fyraåring!
h
Ja..i stora drag är det det som har hänt! :)

Hello Kittytårta var ett måste! Det önskades stort! :)

Några av ljusstakarna som levererades igår! :)

Idag ska vi sätta oss och försöka pussla ihop lite julkort jag och Mathilda. Vi får se hur dom blir men hoppas givetvis att dom kommer duga att skicka iväg! ;)
h
Nu hör jag att någon har vaknat så då är det bäst att jag skyndar mig ner så vi får fixat lite idag! :)
h
Kram på er!

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Fina ljusstakar du gör!
Jag unnade mig ett nytt zinkhus när vi var i Göteborg, är så glad för dem.
Fin tårta Mathilda fick! Här var det "My little pony" förra året.
Kram