fredag 17 september 2010

Tänkvärda ord..

...det gillar jag!
I dagens samhälle tycker jag ibland att det behövs lite påminnelser om att dels komma ihåg sig själv och sen oxå att leva och njuta!
Ska bli bra på det själv oxå bara! :)

När jag tog denna bilden kännde jag att jag både njöt och levde! :) Tog den ute i hagen hos hästarna för ngn vecka sen. Det börjar bli härligt höstigt nu! :)

Jag har gjort lite nya saker.
Dessa kommer inte att få bo här hemma..men tänker göra till mig själv oxå för dom passade riktigt bra där dom hängde när jag tog fotot! :)


Det är verkligen så kul att pyssla och fixa!
.
Idag är det fredag och om någon minut börjar Idol!
Har ni hunnit skaffa er ngn favorit ännu?
Jag tycker att där är många som är riktigt duktiga!
Ha en mysig fredag!
Kram kram

3 kommentarer:

På landet vid havet sa...

Ja, du har så rätt! Visst är det viktigt att leva och njuta i nuet. I bland behöver man lite påminnelse! Fina skyltar!

Är också ett stort fan av Idol!

Ha en bra vecka!
Kram Mia

Grodmamman sa...

Visst behöver man bli påmind av tänkvärda ord emellanåt när livet rusar fram i 150!:)
Kram

Mycket annat & lite betong sa...

Så fint du gjort med fina texter!

Ha så bra!
Agneta