fredag 10 september 2010

Kommer ni ihåg detta?

Denna sommar har jag varit på massor av loppisar och gjort många fina fynd.
Ni har dock inte fått se så många av dom men denna tv-bänk har ni fått se!
Det var fruktanskvärt att göra vid den.
Vad dom tidigare ägarna har målat denna med undrar jag!
Man fick svart på fingrarna när man strök med handen och när jag skulle torka av den så blev trasan helt svart. Det fick bli trädgårdsslangen! Som jag såg ut!
Hela jag var helt svartprickig! :(
Men efter en del tvättande och en del vitfärg blev den såhär fin! :)



Den agerar numera tv-bänk inne hos min granne och där passar den så bra! :)
Mange tyckte att den var för liten att ha hos oss. Har ett annat furumonster som vi har tv:n på som ska målas när orken infaller sig!
Skönt att ha projekt! :S
Idag är det fredag och jag är ledig!
Det blir massa småfix här som städ och lite textande! :)
Ha en mysig fredag!
Kram på er!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Ja, jösses vem har inte projekt!
När vi kommer hem från vår resa, så behöver jag rensa våra förråd. Nödvändigt då vi ska renovera det ena.
Tv-bänken blev ju jätte fin!
Kram

Mosterfi sa...

Vad lite färg kan göra underverk! Visst är det kul att måla om möbler som annars kanske hade hamnat på tippen. Ha det / Sofie