onsdag 22 september 2010

Naturen är fantastisk!

Imorse fick jag för mig att jag skulle se om jag kunde få till några bra bilder.
Det är svårt...jättesvårt!
Jag måste ut och ta mer foto och ta ngn mer kurs för det finns så mycket mer jag vill göra med min kamera. Sen har jag förstått att ett photoshop är bra att ha.
Det ska en kompis hjälpa mig med så det bär nog snart av mot Malmö! :)
Så vem vet..det finns kanske hopp för denna med!?
Barfota i 5 gradig värme(?) på balkongen försökte jag få ngn fin bild i gryningsljuset!
Lite höst tycker jag ändå att jag har fångat!
Eller?
.

I förrgår bakade jag en äppelkaka och gjorde egen vaniljvisp!
Det var verkligen supergott!
Vaniljvispen blev godare när den hade fått stå några timmar!

Receptet hittar ni här!
Men titta inte in om ni inte vill bli sugna på massor med goda kakor, pajer och maträtter! ;)
.
Nu ska jag göra mig iordning och komma ut i detta underbara väder.
Bäst att passa på att andas friskluft för jag ska jobba på förlossningen ikväll och där vet man inte om det finns tid att ens andas i dessa babyboom tider! ;)
.
By the way..ni är en del som tittar in här!
Vem är ni??
Skriv gärna så jag får veta. :)
.
Kram på er!

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vackra bilder!
Jag skulle behöva skaffa mig en bättre kamera i första hand, blir tokig på den jag har emellanåt.
Mig "känner" du väl vid det här laget!;)
Kram

Hanna sa...

Ha en bra helg.
Kram
Hanna

Anonym sa...

Hej Linnea!
Maya Ulrika Linneas mamma här.....går in o kollar ibland. Du har så många fina bilder o jag får så mycket inspiration. Ha en riktigt härlig höst/vinter å hälsa till BB o förlossningen från oss. Även om ni inte minns just oss så minns vi just ER i alla fall.
Kram