torsdag 19 augusti 2010

Fynd fyndet!

Ja..det skulle man kunna kalla detta! :)
I ett av mina möbelfynd på sommarens loppisar hittade jag denna klocka!
Jag blev så glad när jag kommit hem och hittade den långt in i en låda..och att den fungerar! :)
Visst är den fin!??

Nu vill jag hitta ett fint flätat läderband att hänga den i så jag kan använda klockan!
Vet ni vart det finns?
Kanske Panduro har!?

Tunikan är ett annat fynd!
Köptes för 89kr dock inte på loppis utan på Ellos! :)
Den kommer jag förhoppningsvis ha god användning för!
.
Nu kallar sambo efter hjälp!
Ha en fin dag!
Kram kram

9 kommentarer:

Jessica sa...

Hej,
men är det Fynd-Fia som varit i farten :)
Jättefin klocka och tunika! Ser ju ut som de där klockorna som är så poppis, minns inte vad de heter... Kolla om Guldfynd el. liknande har såna band!

Vilken orkidée som gömt sig bakom gardinen, så fin! Blev lite full i skratt för min "bor" på samma ställe...

Må gott,
kram
Jessica

Grodmamman sa...

Jätte fin klocka du fyndat! Gillade även din tunika.
Kram

Hanna sa...

Vilken fin blogg och en underbar klocka du hittade.
Tack för att jag fick titta in.
kram
Hanna

Designe sa...

Åh vilken fin klocka! Jag vet att flera nätbutiker säljer såna band...bl.a nordljus..nu har jag glömt var jag köpte min sån klocka med tillhörande band i skinn...i min klocka som jag hittade på loppis har jag satt spetsband i!:) Jättefin tunika oxå! Ha en fin vecka! kram :)

Lantligt i stan sa...

Superfin klocka och tunika!
Kram Anki

C De-sign sa...

Du har ju verkligen fyndat fina saker.....kul! Har ingen aning om var man kan hitta flätat läderband.... jag har haft en arbetssam vecka ...men nu är det söndag och jag tar igen mig.....ha en bra sönadag!!! Kram fr C

Vitt o Vältummat sa...

2 fynd i ett! Jättefin klocka!
Kram
Åsa

Therese sa...

Härligt, vilken underbart fin klocka...

Ville bara visa att jag läst, är roligare att blogga när folk läser..=)

www.tankvardafoton.se

Miss Linda sa...

Vintage By Fé har fina läderband ♥

http://webshop.vintagebyfe.com/sv/laderband/

Kram