torsdag 12 augusti 2010

Fantastiska bloggvänner! :)

Snacka om att jag blev glad när jag häromdagen öppnade brevlådan och såg ett paket till mig!
I detta paket låg det en underbart vacker och väldoftande lavendelstav!
Det låg även ett kort med fantastiskt, nästan kusligt, passande ord om drömmar och förverkligande!
Det var fint och passande målat oxå! :)

Den som har varit så gullig och tänkt på mig är kvinnan bakom bloggen C DE-SIGN!
Tusen tack gulliga du! :)
.
Nu ligger det på mitt sängbord och doftar!
Kortet tänkte jag rama in i en av mina gamla ramar fyndade på loppis!
.
Nu e snart reklamen slut på Sommar med Ernst! ;)
Kram på er!

4 kommentarer:

Annika sa...

Vad mysigt med paket i postlådan.... dom är fina lavendelstavarna... doftar ljuvligt.... ja nu är nästa paus snart klart... vilken tur att man kan fördriva tiden med nåt trevligt....:) Kram Annika

Grodmamman sa...

De är så fina de där lavendelstavarna!
Kram

Designe sa...

Så gulligt av henne!:) Vilken fin header du har! Gillar dina fynd längre ner oxå! Jag kikade oxå på Ernst igår...han är ju bara bäst!..missade förra avsnittet men ska se det på nätet! Ha en trevlig helg! Kram :)

C De-sign sa...

Så fint inlägg du gjort! Och det värmer mitt hjärta att du blev glad! Nu surrar tvättmaskinen som vanligt på söndagarna...jobb i morgon igen efter en låååååång ledighet! Känns lite vemodigt! Ha en fin söndag! Kram fr C