tisdag 22 december 2009

Bor jag bättre än någon annan?

Nää, det gör jag inte!
l
Men för mig känns det så himla mysigt och nästan på lyxigt att bara ha ett par hundra meter ner till havet.
Det är en frihetskänsla för mig!


Ca en minuts promenad! :)


Underbara snö! Det gör det så mysigt och ger så mycket ljus!

När jag sen häromdagen var ute en sväng med hästen, det hör till att rida barbacka i skogen när det är snö, så kände jag mig så otroligt lyckligt lottad som har det så bra! :)
Livskvalitet för mig helt enkelt! :)
En lycklig matte och en lycklig häst! :)
Varför ser det ut att vara mycket mindre mysigt och mindre snö på bild än i verkligeheten?

Här har det varit ett "litet" uppehåll för inspirationen försvann helt och hållet! :(
Men nu känns det lite bättre igen och jag har faktiskt, iaf en sak att visa som vi håller på att fixa här hemma. Inget stort men som gör en STOR förändring!
Så när jag och sambon är hemma samtidigt för att kunna sätta upp den sista grejen så kommer ni få se några rysliga förebilder och givetvis några bättre efterbilder! :)
l
Nu måste jag ner och bruka lite allvar!
Har en ljusstake att göra som är beställd som det ska textas på! :)
k
Ha en underbar dag!
Kram på er!

6 kommentarer:

Cecilia sa...

Underbara vinterbilder du tagit! Visst är det mysigt med snö och sen den närheten ni har till havet gör ju inte saken sämre precis!!!

Ha en bra dag! Kramis

Nadja sa...

Fantastiskt härliga bilder! ...och visst bor du lite bättre än anfra ;-) Vet tex en i detta hushållet som skulle göra mkt för den närheten till havet! Vill även önska er en fin och skön helg med mycket mys och god mat. Vi hörs av i januari så får ni titta hitom!

Kram

Anna J sa...

Vaaa har ni snö?? Kul.. Det har vi me!
Fina bilder.. När e du o din sambo hemma samtidigt så man kan få se vad det e ni håller på med!??
Ha nu en riktigt bra jul. oTack för det fina julkortet, så fin Mathilda e.. Tacka henne speciellt..
Kram kram

Grodmamman sa...

Här bor vi inte nära havet, men väl Sveriges största sjö!:) Skulle inte kunna tänka mig att bo långt från vatten.
Kram

Snor och Glamour sa...

Kände igen mig en hel del i ditt inlägg! Bor också nära havet och har också hästar så jag förstår precis vad du pratar om! Härligt!!
Ha en härlig jul!
Kram Ann-Louise

In my house sa...

Önskar dig en Super mysig Jul, Med en massa gottit!!!

Stor Kram Josse & Snuffe