fredag 11 december 2009

Santa! :)

Julen närmar sig med stormsteg! :)
Lite mer saker och pynt smyger sig in här hemma.
k
När jag var på Gekås så köpte jag några söta tomtar!
En stor söt tomte
l
och en lite mindre!

Gillar dom så mycket!
Såg att det finns likadana på Ica för 100kr mer!! Huga! ;)
jl
Idag är det fredag och det är idolfinal. Vem tror ni vinner?
Eller jag ska nog fråga vem vill ni ska vinna!??
lj
Nu är det duschen och sen fika hos min vän Lisa! Mysigt! :)
kk
Ha en fin fin fredag!
Kram kram

3 kommentarer:

Annika sa...

Vilka underbara tomtar du hittade i Ullared... vi var ju där så tidigt iår så nåra tomtar var det inte framme än... men dina var ju alldeles bedårande.... hoppas du kryat på dig o kan stressa av lite nu så här i värsta julfejjan... kram o trevlig lussehelg.... Annika

Grodmamman sa...

Fina tomtar!
Tänkte börja ta fram mina i helgen.
Kram

K sa...

Önskar dej en fortsatt trevlig adventstid o hoppas ni får vara friska ;D /Jättekram K