måndag 16 mars 2009

Wow..så många som ville vara med! :)

Kan bara säga WOW! Vilket otroligt intresse av min utlottning!
Hela 89 stycken har anmält sitt intresse! :) Hade jag haft möjligheten så hade alla fått varsin mugg!
Idag har jag och Mathilda klippt och vikt massor med lappar och den något förkylda "ungen" fick dra en vinnare och det blev Jeanette Hultegård! Grattis till dig!


Superkul har detta varit och nu har jag massor med nya härliga bloggar att besöka!

Sen mitt förra inlägg så har jag faktiskt (!) blivit klar med sängbordet på min sida också..skönt! Kan inte förstå att det skulle ta så lång tid! Men nu är det färdigt! :)

Har länge stört mig på våra muggar. Vi, eller Magnus ska jag kanske säga, har massor med muggar men det är inte en som har samma färg (gröna, gula, blå, svarta, gråa) som någon annan..olika form är det oxå på dom. Jag tycker det är hemskt. Inte kul att duka fram när det kommer folk hit. Jag hade några vita men dom har försvunnit en efter en.
Idag hittade jag några billiga rackare som fick följa med hem. 5kr styck kostade dom så då fick dom 10 som fanns kvar på hyllan följa med! :)


Hade gärna haft dom fina som jag har haft i utlottningen men tror att Mange hade storknat om jag bara hade haft sånna..lite för gulliga för honom tror jag! ;) Det får bli några sånna oxå sen!

Nu är glamormiddagen klar. Makaroner, falukorv och broccoli! :)
Kram på er!

15 kommentarer:

Cecilia sa...

Vad snyggt sängbordet var i vitt!

Jag har inte riktigt hunnit vara med i din utlottning tyvärr, även om jag gärna velar! Kul med ett sånt jätteintresse:-)

Det är ett problem med muggar i 10 olika färger och storlekar, så du gjorde rätt i att fynda dessa vita!

Anneli sa...

Grattis till vinnaren-
Jättefint blev sängborden...
kram
Annelie

Grodmamman sa...

Grattis till vinnaren!
Snygga muggar du har köpt! Här åkte vi till IKEA och köpte ett antal vita för något år sedan. Vi hade väl inte så många olika färger, men det var alla möjliga former på dem. Gillar när det är enhetligt i skåpen!:)
Kram

Roses & Angels sa...

Hej! Grattis önskar jag den lyckliha vinnaren. Fint sängbord. OCH GRATTIS till din egen bloggvinst som du vunnit. Kram Christa

heavenandearth sa...

Hallojsan!!

Inte min tur denna gången!

Grattist till vinnaren av den vackra koppen!!

Ha en härlig vecka!!
Kram! Iréne

Villa nöystu sa...

Hej, tack för tävlingen- grattis till den lycklige vinnaren.
Jättesnygga muggar du fyndat och ditt sängbord blev ritkigt fint. Men allra fiinast ikväll var dock den lilla lottdragerskan- sån söt prinsessa!!!
Ha det bra,
kram Petra

P.s En liten utlottning pågår hemma hos mig om du är intresserad

Vårt lilla hem sa...

Hej!

Vilken fina muggar!! OCh vilket pris! Jag håller verkligen med, det är roligt att ha lite lika muggar att duka fram. Här har också varit en rörig blandning, inte så många olika färger men för få av varje. Men nu har jag hittat muggar jag vill ha och nu ska jag köpa mååånga, inte bara fyra ;)

Vad roligt att du tycker tunikan är fin! Den är verkligen supermysig, har haft den i helgen. Jag fyndade den på Gekås, jo sant. Brukar inte hitta något där, men denna gången hittade jag flera fina plagg. Tunikan fick jag för 119 kr, helt otroligt. Var något konstigt märke som hette Swe design, aldrig sett innan.

Ha en riktigt skön morgondag!

Kram, Jenny'

PS! Vilken gullunge du har! :)

Inspiration i vitt sa...

Ditt nattduksbord blev jätte fint. Grattis till vinnaren oxå.
Kramar till dig/Ingela.

Anonym sa...

Hej!
Oh vad glad jag blev när jag fick ett mail ifrån dig att jag var den lycklige vinnaren! Jag ser fram emot att få dricka te i den fina koppen (kanske lite kaffe ibland också). Det blir spännande att smaka ditt favoritte.
Tack söta Mathilda för att du drog min lott.
Tack för att du inspirerar oss andra med din blogg.
Tack ni andra också för att ni har "grattat" mig till vinsten. Hoppas att det blir er tur någon annan gång.
Ha de´så bra!
Hälsn. Jeanette Hultegård

Vitt och nött sa...

grattis till vinnaren!

va fint sängbordet blev! förstår om ni är nöjda :)

å vilka söta muggar! var har du köpt dom?

ha en bra dag!
kram!

Anonym sa...

Hej söta du :)

Jättansfina nya muggar du fyndat... o sicken söt unge ni har <3 Pussa henne från maj Kramelikram Sarah

Annika sa...

Åh vad snyggt bordet blev..... o vilket fynd dom muggarna var... jättefina.... här börjar man tro på en vår... äntligen... Ha en skön helg...... Kram Annika

C De-sign sa...

Grattis till vinnarna! Nu är det vår....Härligt med en ledig helg! Kram fr C

Anonym sa...

Hej Linnea
Sa jag skaffade en ny host till min hemsida och forlorade alla mina e-mail. Kan du skicka mig ett e-mail? jenny@borgimages.com Sparade din blog i mina bokmarken... Kolla forresten in min nya hemsida - tog ett tag for mig att gora men jag ar valdigt nojd : ) borgimages.com

In my house sa...

Jaaaaaduuuuuu NEA vi ska babbla på som bara den!!!! När ska du till Kallinge!!!!???? alltså vilken tid du ska vara där...

Ha en mysig Söndag! vet i sjuttan vad som händer idag, hmmm!

Kraaam j