måndag 9 mars 2009

Jag vann! :)

Hej och go´dag!
Vad roligt det är att så många vill vara med i min lilla utlottning! Så kul att det är så många nya "ansikten" som hittar hit! :)

Jag var själv med i en utlottning hos Signes vind för några dagar sen!
Hon hade en utlottning för att fira 2 år i bloggvärlden och lottade ut ett halsband ur hennes egen tillverkning!
Jag vann!! Snacka om lycka! Jag blev sååå glad!
Jag vinner ju aldrig..men nu kan jag inte säga det längre! :) Längtar till posten kommer med detta underbara halsband! :)
Kika gärna in hos Signe vind. Hon bjuder på många fina och vackra bilder och sen har hon sina ljuvliga smycken som hon säljer där oxå!

Bild lånad från Signes vind.


Igår bokade jag in mig på en inspirationskurs i Feng Shui i hemmet hos Simplicity. Hon anordnar denna kurs tillsammans med A mouse in A House! Ska bli så spännande och intressant! Längtar med andra ord till den 31 mars då jag rattar bilen mot Sjöbo! :)
Nu ska jag ta och göra något vettigt av mitt liv! Har en ridtur, lite målning, ev slipning av trappan, städning osv osv, på mitt schema idag! Får nog gjort hälften för jag är ändå realist...lite iaf! ;)
Kram Nea

21 kommentarer:

Nadja sa...

Grattis till vinsten! Var ju tvungen att titta in på "vinden" och det blev till att lägga en ny blogg till favoriter:)
Hoppas du får gjort lite av det du satt dig för idag... känner igen det där om att vara lite optimist. Se på mig, hamnade på nätet istället för i mitt Word-dokument... MEN jag gick iaf min runda :-D
Ha en bra dag du med!
Kram Nadja

lyckebrants lycka sa...

Hej och grattis till din vinst, vilket ursnyggt halsband.
Koppen vill gärna bo hemma hos mig...
Vill gärna vara med i utlottningen!
Kram
Rose-Marie

Grodmamman sa...

Grattis till vinsten!
Och hade jag bott i er ända av landet så hade jag också anmält mig till den där kursen! Synd att det var mitt i veckan för hade det varit en helg så hade jag nog kunnat fixa det.
Kram

♥ Fyra årstider sa...

Vad kul. Grattis. Mina brädor kommer från bloggen Emmas ideer.
Kram Lotta

Cecilia sa...

Heeej :-) Och tack för din fina hälsning! Vi mår jättebra allihop. Clara har dock börjat trotsa men jag måste säga att det gått bättre idag. Kanske för att hon fått sova nästintill ostört hela natten?!
Jag tänkte jag skulle ringa dig en kväll/dag men jag vet ju inte när du jobbar. Kan du inte ringa mig? Och är jag upptagen så ringer jag tillbaka.

Menar du att du vunnit det halsbandet?!! Ahh det var helt i min smak :-)
Vi höres!
KRAM!!!

Vårt lilla hem sa...

Hej!

Och grattis till vinsten! Va fint det var!

Åh så roligt med en feng shui-kurs!! Såå spännnade och lärorikt kan jag tänka. Hoppas ni får riktigt roligt!

Kramkram, Jenny

Signes Vind sa...

Hoppas halsbandet är framme nu;-))
Ha en bra vecka - Lotta på Signes vind

Vitt och nött sa...

grattis till vinsten!! förstår om du blev glad!

tack för din kommentar hos mej!

ha de bra!
kram ellen

In my house sa...

Hallo,,,, Din Kallinge dag då måste vi hitta på nåt!!!! =)

Vi tar gärna en snabb liten vägbeskrivning,,, eller vad heter butiken, så kan eas leta på eniro!!!!!

Stor kram j

Anonym sa...

Hej!
Jodå, nu börjar nackn rätta till sig. Faktiskt rätt så hyfsad redan i går kväll:) Jo nu är hela 1-sidan öppen. Barriär på 8,9 och 14 igår. I förrgår hade de storstädning och sedan öppnade de lagom tills vi kom på kvällen... tror vi hade 13 el 14 platser lediga kl 14. Kl 17 hade vi 2!!! vi jobbade kan jag säga:-D
Idag är jag ledig - får se om vi får gjort allt jag tänkt mig!
Kram

Anonym sa...

Hej...premiär för mig på din sida...gillar detaljerna du har i hemmet, är mycket för inredning jag också gammaldags lantstil mest...vill ju gärna vara med i din utlottning..kolla gärna in min sida...länkar till dig./helena

In my house sa...

Blir nog en runda till din mamma imon,,, =) den verkar ju ligga bara ett stenkast iväg..... Oooohhhh, jag längtar till Stoff å stil oxå....
Men grejen varför vi ska till Malmö är ju att jag ska till UMAS handkirurg,,,, skar av min Höger tumm sena för två år sen,,,, kanske man inte tror men jag märker av, å störs av de hela tiden,,,, jag få sy lite, sen vila handen!!!! m,m. kan inte skala en potatis.... jaja,,, nog snyftat 0)
Imon ska jag dit å mäta och allt sånt hos läkaren,,, för att kolla försäkringspengar och mina men m,m. Jag hoppas på mycket pengar!!!! det är ju ändå högertummen - stel som en pinne!!!! i mina drömmar får jag mycket pengar och då ska jag öppna en butik i vårat Garage,,,,, Min dröm (som måste bli sann)


Stor kram j

Annika sa...

Lilla turgumma att vinna så fint halsband..... ska ta o kolla in på hennes blogg... pigtittaren gav mig en flashback men vår tog nog syrran med sig när hon flyttade.... vi delade en hel del.... Kram Annika

Anonym sa...

Hej!
Har nyss hittat till din sida och kan bara säja att den är underbar.
Kram Pedra

MammasRussin sa...

Grattis vad fint halsband du vunnit! Ska bli kul att se in real life nångång!
Fundera på torsdag o hör av dig så fort du vet!
KRAMIS

Grodmamman sa...

Muggarna jag vann var först inlindade i tunnt papper, sedan satt det wellpapp i två lager som ett kryss runtom. De låg sedan i en låda som fyllts ut med strimlat papper. Lådan var sedan inslagen i vanligt presentpapper. Hoppas att du förstår min beskrivning!:) De var i alla fall hela när de kom hem till mig!
Kram

Jessica och Johan sa...

Grattis ...vad fint!!

Hanna sa...

Så fin blogg du har, roligt att titta in.
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

In my house sa...

Hallo,,,, vi körde¨å tittade inom din mammas butik i fredags.... men hon va inte där,,, utan de va en karl,,,, *din pappa*?
jättemysigt ställe,,, jag som hade sett fram emot att träffa din mor å då kunna skryta lite om dig juh =)

grattis till vinsten!!!!!! :)

natti natti j

In my house sa...

Fniss,,,, vi trodde inte heller att Stig va dib pappa,,,, men man vbet ju inte... Tänkte först hälsat honom nåt,,, men sen blev de inte så... Vi parkerade (riskerade) p-böter ingen bricka juh,,, frågade 2 tanter på stan och vips så hittade vi dit!!!! Eas, svärmor å jag! det va den första butiken vi besökte så de va på f-middan,,,, hörde även att stig sa telefonen att hon inte va där..... =( =( attans..... vi körde ju vid 8 här, och va där på förmiddan nångång!!!!

Jaaa, vi måste planera!!!! 27,,, ska skriva upp de 0) Näää, nu ä de dags för morgon kaffet!!!!! du får hälsa din mamma!!!!

kram kram j (ä du verkligen ledig idag)

Anonym sa...

måste tillägga..... att jag tyckte Stig va riktigt stilig och välklädd...... =) trodde inte att han va pensionär :) tihi..... vi åker till malmö fler gånger,,,, då gör vi ett nytt försök :)

kram