söndag 19 december 2010

Symaskinen gick varm igår! :)

Igår sydde jag kuddar för glatta livet!
Ville ha lite julkuddar men har inte hittat några som jag har gillat i färg och prislapp.
Vill inte betala flera hundrakronor för kuddar som jag har framme två veckor om året..nä..där är jag för snål!
För 170kr fick jag fem kuddar och en lampkjol!
Lagom! :)
Kände för att göra ngt extra på kuddarna så några fick en liten volang! :)


Jag känner mig nöjd och nu är det riktigt juligt och ombonat i vårt lilla tv-rum!
.
Nu väntar ett stallbesök och förhoppningsvis en ridtur i skogen.
Har haft veterinären att dra ut vargtänder på min häst häromdagen så idag blir det premiär för bettlöst träns! Men det ska nog gå bra!
.
Ha en mysig dag i snövädret och kör försiktigt på vägarna!
Snödrivor på vägarna är nämnligen väldigt otrevliga...vilket jag fick erfara igår! :(
.
Kram på er! :)

8 kommentarer:

Sara sa...

Vilka fina kuddar! Önskar dig en fin 4:e advent.
Kram

Cecilia sa...

SUPERFINA! En skön mix av tyger. Får man fråga vart du köpt tygerna? Har du innerkuddar?
Du är så duktig (proffsig) :-)

Grodmamman sa...

Jätte fina kuddar! Jag köpte tre nya kuddfodral på julmarknaden på Stora Holm och de kostade 175 kr. Alldeles lagom pris tyckte jag och den här gången slapp jag sy själv!:)
Kram

C De-sign sa...

Vad du är duktig!!!!! Det blev ju jättefint!!!! Jag har också haft lite "blogg-torka"...... Nu är det i alla fall lediga dagar och det känns underbart! Vill önska dig en Riktigt Mysig Härlig JUL!!!!!!! Varm Jul-Kram fr C

Annika sa...

Kikar runt lite så här på môran för att önska dig en underbar fröjdefull julafton.... Kram

A House With A View sa...

Åh vad fint du gjort!!! Superfina kuddar och lampkjol!

Önskar dig en skön julhelg!

Kramiz aka

C De-sign sa...

Jag önskar dig en underbar nyårsafton! Och ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR 2011! Varm Kram fr C

Hem och Lycka sa...

Så fint juligt du haft det hemma i jul!

kram Mia