torsdag 9 december 2010

Jul jul strålande jul!

Hej och hå vilken bloggtorka jag har haft då!
Har smugit runt hos er andra och kikat vad ni har haft för er och blivit så inspirerad till pyssel jag tänker göra längre fram..men att göra inlägg själv har bara inte gått.
Har inte vetat vad jag skulle blogga om.
Finns det något som ni skulle vilja ser mer av eller veta mer om?

Dessa härliga hyacinter får vara i min loppisfyndade låda. :)

Andra advent har passerat och jag eldar ljus för glatta livet! :)
Det är fint med smala ljus men jösset vad fort dom brinner..man får byta ljus ofta!
I år har vi kört på lite gammal och traditionell julkänsla i köket.
Rotade fram mina gamla gardiner. Det blev väldigt ombonat och mysigt.
Men...dom åker ner så fort julen är över!

Nu tänkte jag försöka göra ngt bra överdrag till våra fula högtalare för nu har jag lidit länge nog över dom. Håll tummarna att det blir bra! :)

Kram på er!

5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Tycker om din blogg precis som den är!:)
Lycka till med överdragen!
Kram

Cecilia sa...

Äntligen! :)
Vilken fin adventsljusstake! Ja jösses vad du iiildat ;-) Det ska man då det är jul snart (annars oxå!)

Kram från oss friska:)

Mycket annat & lite betong sa...

Det ser så trevligt ut vid köksbordet!
Jag har skaffat blockljus för första gången till advent. De brinner ju länge.

Bilderna på lussebullebaket var väldigt fina.

Trevlig kväll!
Agneta

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Kikar in och säger Hej och du har en väldigt trevlig blogg! Kramar Maria

MammasRussin sa...

Gardinerna blev ju super!!! Vilken fin adventsstake, gillar hjärtanen på sidorna :-)

Nu är vi friska igen! Ska vi ses snart?!
KRAM