fredag 22 oktober 2010

Long time no see...

Här kan vi prata om frånvaro.
Gudars vad jag har varit oaktiv(?)!
Jag har helt enkelt varken haft tid, lust eller inspiration
.Det har hänt lite saker här hemma sen sist.
Bla så har det flyttat in en vit soffa, nya krukor, nya kuddar. Ska visa er så fort jag får rätt på vad som är fel..det känns inte riktigt riktigt ännu! :s
.
Jag har även hunnit med ett Ullared besök. Jösses vad folk där är nuförtiden...helt otroligt!
.
Just nu är klockan tidigt och jag sitter här och försöker trycka i mig frukosten innan det är dags att köra till jobbet.
Tänk att jag hinner göra ett inlägg...allt bara för att jag faktiskt gick upp vid första ringningen av väckarklockan! :)
.
Ha en fantastisk dag!

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Alltid kul att höra ifrån dig oavsett om det är långt emellan eller ej!:)
Jag har heller ingen direkt inspiration för närvarande och jobbet tar så mycket kraft och energi för närvarande, så även om inspirationen skulle finnas finns inte orken.
Ha en bra helg!
Kram