torsdag 28 oktober 2010

Omändring..

Jag är en riktig velpotta!
Det finns så mycket fint...och jag vill ha lite av allt! :)
.
Nu har vi ändrat om lite i vardagsrummet. Det kändes inte riktigt bra som det var innan. Men tycker att det börjar bli riktigt bra.
Vad tycker ni?

Beige soffa har blivit både NY och VIT!
Bytade vår beiga, ganska slitna soffa mot mina svärföräldrars ikke använda vita soffa!
Ett bra byte om jag får säga det! :)
Har toppensnälla svärföräldrar som går med på många av mina knäppa ideér!
Ny vit fönsterbräda har det oxå blivit. Och sen har jag varit hos mamma och köpt fina kuddar, ljus, krukor osv! :)
Älskar mammas butik som för övrigt har jubileum nu på fredag och lördag!
Det är fyra år sen Kudde&Kandelaber öppnade i Lomma och 1 år sen butiken i Lund öppnades!
Ni som bor i närheten...Kika ditom vettja! :)
Randig kudde från Nyblom & Kollén köpt hos mamma!
Älskar den!
Jeanskudden är från H&M.
Det är fortfarande tänkt att jag ska ha en fotovägg. Kan man blanda svart, vitt och krome eller blir det för rörigt?
Det kommer bli bilder i både färg och svartvitt!


Ja..Barbie och Ken skulle tvunget vara med enligt Mathilda! :)
På denna väggen ska det upp massor av ramar och bilder! :)
.
Ha en fin dag!
Kram kram

5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Jag skulle välja enhetlig färg på ramarna och sedan blanda färg och svart-vita foton. För mig skulle det bli rörigt med olika färg både på foton och ramar. Men det är min åsikt!:)
Jag och några väninnor funderar på att åka till Stora Holms julmarknad i december. Det är ju de som äger Nyblom o Kollén. Skulle vara super mysigt!:)
Kram

Anna sa...

Åh jag är precis lika velig o vill ha allt möjligt o måste ändra om i tid o otid... Hi hi! Det blev jättefint i soffan!
Jag skulle nog inte blanda mer än två färger, kanske bara en, typ svart. Kram

Malin - I min trädgård sa...

Åh vad längesen jag faktiskt SKREV en hälsning till dig. Varje gång jag sätter mig för att göra det så dyker någon mer akut mamma-syssla upp.

Vilka goa svärisar du har! Perfekt! Vit soffa är alltid snyggast, tycker jag. Tyvärr ser vår soffa mer beige ut, trots att den är vit... Smutsiga barnfingrar du vet :-).

Härligt med en tavelvägg! Det blir nog fint med lite blandat tror jag.

Ha det jättebra!

Kram M

PS. Klart Barbie och Ken ska vara med på bild! ;-)

MammasRussin sa...

Soffan blev superfin! Kuddarna är underbara! Jag tror på enhetlig färg på ramar jag....men det är nog bara för att jag själv har en tanke på att göra nåt liknande...
Tack för din söta kommentar ♥ Dessvärre åkte vi dit alla 4 så ehhh det är skönt det är fredag!
KRAM och trevlig helg!

Hanna sa...

så fint du har det.
kram
Hanna