torsdag 7 februari 2013

Kan man kalla det DIY?

Jag och Mathilda pysslade häromdagen och det blev en liten lykta. Den skulle kunna vara lite bättre gjord men vi är ändå nöjda. Vi tänker göra en till som är lite mindre! :)
Vad tycks? :)
 
 Nästa gång ska vi nog ta och såga av pinnarna istället för att klippa med trädgårdverktygen.

Jag har ett tag velat ha fina fjärilstavlor som jag sett lite överallt och nu äntligen har jag oxå. 3 till väntar på att få ramar och att få komma upp. :)
 

 
Kan man ha för många fjärilstavlor?
Hoppas inte....för jag älskar dom! :)
 


4 kommentarer:

Nadja sa...

Vad roligt att se dig här inne igen! Var har du hittat fjärilsmotiven undrar jag... vill oxå ha :)
Kram Nadja

Sanna sa...

Hej!
Också sugen på fjärils motiven!

Vars har du hittat?
Maila mig!
Pyret_91@hotmail.com

Tusen tack!
Sanna

12 sa...

Автозапчасти на КАМАЗ седло, фаркоп, Коробка раздаточная, Муфта электромагнитная
Запчасти к легковым автомобилям мировых производителей
Download programs and games
Info Linking
Linking links
Bitcoin faucet
Auto BLOG

Twelve sa...

Продажа офисной оргтехники и компьютерной техники для офиса, дома, склада в Москве от интернет магазина Orgtehpoly

Оборудование для офисов и минитипографий в Москве

Брошюровщики на металлическую пружину, Брошюровщик, Переплетная машина, Переплетчик электрический

Брошюровщики на пластиковую пружину, Брошюровщик, Переплетная машина, Переплетчик электрический, Профессиональная система переплета

Брошюровщики универсальные, Брошюровщик, Переплетная машина, Переплетчик электрический, Профессиональная система переплета